Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Από Μάρτη καλοκαίρι...

Νομίζω πως ειδικά φέτος αυτό το ρητό ισχύει. Τώρα για καλό είναι, για κακό είναι δε γνωρίζω. Οπως και να έχει, ήδη νιώθω να έχουν πάρει τα μυαλά μου αέρα και μάλιστα ισχυρό βοριά! Σαφέστατα έχει παίξει ρόλο και αύτο το ταξιδάκι στο νησί των ανέμων που σε συνδυασμό με τον φίλο μου τον ήλιο και τη νονά μου τη θάλασσα κατάφερε να κάνει κουλουβάχατα το μυαλουδάκι μου. Βάλε και στο κόλπο κάτι ασύμμετρους παιχνιδιάρικους παραγόντες... Ε εντάξει δε χρειάζομαι και κάτι άλλο παραπάνω. Είναι η μαγεία που κρύβεται παντού και σε παρασύρει σε συννεφάκια ροζ πράσινα θαλασσί... Κάθε χρώμα και μια άλλη μοναδική εμπειρία. Αλήθεια σε ποιο χρωματισμένο συννεφάκι βρίσκομαι τώρα;


Ευτυχώς που ανακαλύφθηκε και η φωτογραφική και μπορώ να κλείνω τις στιγμές μου σε εικόνες.


Δεν υπάρχουν σχόλια: