Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

27


1 ζωή
2 σπίτια
3 φωτογραφικές μηχανές
4 αγαπημένες ρόδες
5 οικογενειακά μέλη
6 περαστικοί
7 λόγοι ν'απεχθάνομαι τον "γάβρο"
8 το γούρι που δεν αποχωρίζομαι ποτέ
9ος ο αναπάντεχος μήνας
10 το δεύτερο αγαπημένο μου νούμερο
11 (περίπου) χρόνια θαυμαστικής φιλίας
12 βιβλία
13 η αγαπημένη μου θύρα
14 εικόνες
15 χιλιάδες ψέμματα
16 γλυκά χρόνια
17 η γένεσις
18 ο πανικός
19 το βήμα
20 η πρώτη δόση ωριμότητας
21 η πρώτη χρονιά reset
22 ολυμπιακοί αγώνες και φανταστικοί ήρωες - έρωτες
23 στη δεύτερη στάση
24 ψυχολογικά εγκεφαλικά
25 η αρχή που ήταν τέλος πριν το μάθει
26 το χθές
27 σήμερα.


Ανατρεπτική χρονιά από το Α της.

Σα να έγινε ένα κλικ αυτόματα και μπήκε μια πιο ώριμη σειρά στα κουτάκια της λογικής μου. Είμαι καλά, έχω ό,τι χρειάζομαι, υπάρχω γι'αυτούς που με χρειάζονται, προσπαθώ για ό,τι επιθυμώ.

Σας ευχαριστώ.

4 σχόλια:

smalltowngirl είπε...

na ta ekatostiseis!!

lazinio είπε...

καταπληκτικό ποστ. εύχομαι και καταπληκτική συνέχεια στη ζωή σου :)

mermyblue είπε...

χρόνια πολλά κοριτσάκι! ό,τι πιό όμορφο εύχομαι, έστω κ κατόπιν εορτής
:))

aenima είπε...

lol eixa kairo na xazologhso kai epeasa sta genethlia su!!!xronia polla loipon.kai opws parafrazetai to tragoudaki : happy birthday to u , to the monkeys and donkeys and all the animals like u...(tragoudietai xazoxaroumena kai peripektika-ante pali employtises tis gnvseis su-)P.S.ola ayta 1.2.3 ktl ta ezxeis grammena se xartaki h, ta 8ymasai ap e3w?giati aN su tyxei kati,poy na 8ymasai,,,,