Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Libertango

Το ακούω από το πρωί και περιμένω την ώρα που θα το ακούσω και στο δωμάτιο μου, την ώρα που για άλλη μια φορά θα σκέφτομαι τα ίδια και τα ίδια και θα πελαγώνω, θα στεναχωριέμαι, θα κλαίω και θα θυμώνω με την χαζομάρα μου με τη τάση μου αυτή να κατοικώ σε ένα ροζ συννεφάκι. Πολύ περίεργη διάθεση σήμερα...Αυτή η αίσθηση της κοροϊδίας από τη μια και η βλακεία μου από την άλλη με κάνει να θέλω να τα κάνω όλα γης μαδιάμ. Ανάγκη από καθαρό αέρα έχω και σύντομα....Προς το παρόν συμβιβάζομαι με το ταξίδι που κάνω με αυτό το tango και ας είμαι μόνη μου.

ΥΓ.1. Λες να μου χτυπήσει κανένας blog police officer την πόρτα του matan’s magic? Ας έχω έτοιμο να τρατάρω κάτι στη περίπτωση που...


Libertango from "The Tango lesson "


2 σχόλια:

aenima είπε...

taseis aytokritikhs?xaxaxa!!! kanta na doume kai ligo suspense!!!pauvre petite matan(etsi na tsitwseis kai allo!!!)

aenima είπε...

kalhmeres , kalhmeres ,8rypsala ta ekanes paliokoritso !!!staxth kai mpoymperh eisai !!!(elpizw na ektonw8hkes twra! )